svētdiena, 2010. gada 18. aprīlis

Vakardiena

Mmm, sestdienas rosība Rīgā man vairs nav nekas svešs. Mani pašu uzcēla modinātājs, lai es neizdomātu visu dienu vienkārši nogulēt un neko nedarīt. Nē, sestdienas Rīgā ir iepirkšanās dienas. Īpaši, ja iepriekšējā dienā bijusi algas diena, kā tas ir manā gadījumā. Un šoreiz man pat ir izstrādāts maršruts ar pieturvietām, kur šodien obligāti jāiegriežas. Pa ielu es vienkārši dejoju nevis gāju : ) Spilgti zilo cepurīti laikam daudzi pamanīja, es pat samulsu, kad viens taksometra šoferis nosmaidīja par manu dejošanu uz ielas.
Vēl man nav saprotama svētdienas rosība, jo tomēr svētdienās gribas tādu mieru, lai var uzkrāt spēkus jaunai darba nedēļai, bet zinot, cik ļoti mani Rīga ir izmainījusi, es nebrīnītos, ja tā manī ieaudzinātu arī svētdienas rosīšanos.

Jāaaa... : ) Es tam vienkārši esmu radīta. Lai iepirktos. Un laikam man vislabākais risinājums ir vienkārši pēc algas visu naudu izdot, lai pēc tam ir miers. Jo citādāk manas smadzenes turpina ģenerēt idejas, kur lai iztērē naudu, un tās idejas jau nav tās sliktākās, tikai diemžēl naudas limits tāds īss :D Bet nu jā... Vakar biju šopingot. Nu, bet nevarēju taču neiet! Olimpijā Andele-Mandele bija! Pirmo reizi devos uz šādu pasākumu un esmu vienkārši ekstāzē! Beibes izrevidējušas skapjus un visu, ko nevelk vairs, vai kas apnicis (vai patiesībā neder vairs), uz andeli prom un pa lētām naudām, ka tikai tiktu vaļā no tām lupatām, lai atbrīvotu skapī vietu jaunām (un tikpat nevajadzīgām). Pirmajā brīdī gan iestājās apjukums – viss diezgan pieblīvēts, par cenu zīmēm arī ne visas parūpējušās un par pielaikošanu vispār nav skaidrības. Bet nu pēc neilga brīža jau iejutos. Izrādās, ka ir kur pielaikot un dažas drēbes vispār par tādiem cipariem, ka var ņemt bez pielaikošanas.
  • Mana iepirkšanās gan sākas jau ar iegriešanos Colloseum, lai pielaikotu vienu džemperīti, uz kuru jau sen metu acis, bet labi vien ir, ka piemērīju. Mugurā izskatās galīgi ne pēc kā. Bet toties nopirku skaistu tumši zilu maiciņu ar melnām puķītēm un lentīti aizmugurē. Jā, jā, atkal Jennifer Taylor, jo viena ar tādu pašu lentīti jau man ir. Bet viņa vienkārši mani gaidīja.
  • Bet mans labākais šodienas atradums, protams, ir melna ādas jaka, ko medīju jau vismaz mēnesi. Šī gan tāda vienkārša un varbūt nav tāda, kādu biju iztēlojusies, bet pavisam noteikti tā tagad ir mana. Beidzot!
  • Tiku arī pie jaunas jostiņas.
  • Un lai gan lielākā daļa drēbju, ko meitenes pārdeva bija valkātas, tomēr varēja arī atrast tādas, kas vēl ne reizi nav uzvilktas. Pēc tādas izskatījās arī mana jaunā baltā žaketīte. Man gan drusku jāievelk elpa, lai viņu aiztaisītu, bet izskatās perfekti.
  • Vasarīgi smilšu krāsas svārciņi (virs ceļa protams) Melna, caurspīdīga blūzīte (uzsvars uz caurspīdīga :D)
  • Balta blūzīte savienojumā ar pelēku tādu kā korseti, ideāla birojam.
  • Melnas kurpītes uz zema papēža.
  • Un kur nu bez jaunas apakšveļas – superīgs zils ar melnām bantītēm gan krūšturis, gan divu veidu biksītes. Laikam neapzināti šoreiz izvēlējos tumši zilo, nevis tirkīzzilo, jo būs ideāli zem jaunās maiciņas un jau izdomāju, ka šo salikumu vilkšu uz vienu labu pasākumu 7.maijā : ) Rrr, nevaru vien sagaidīt!
Nu jā, manā šodienas maršrutā bija arī Centrāltirgus apmeklējums, kur nebiju bijusi vismaz pusotru gadu. Gribējās izstaigāt visu, lai būtu lietas kursā, ja ko ievajadzēsies. Staigāju plaši atvērtu muti, sapratu, ka vairs nav jābrauc uz lauku pilsētām, lai atrastu kaut ko lētāk – tas viss ir atrodams arī pašā Rīgas centrā. Šoreiz gan neko vēl nesapirku, jo staigājot ar savu jauno ādas jaciņu (joprojām kā bērns – jau veikalā uzvelk jaunās drēbes mugurā) jutos drusku nomierinājusies un neķēru un negrābu visu pēc kārtas.
  • Pēc tam nevarēju arī neiegriezties Stockmann trakajās dienās, kur abas ar draudzeni iegādājāmies Max Factor Telescopic skropstu tušas par puscenu (pērc divas, maksā par vienu).
  • Tāpat neizpalika Zvaigznes grāmatnīcas Outleta apmeklējums, kur iegādājos vienu atziņu grāmatu dāvanai un Draiskās tautas dziesmas, ko birojā pasmieties.
  • Un pa ceļam uz biroju (jā, vajadzēja vēl tikai 95 polises uzrakstīt) vēl iegriezos īstajā veikalā, lai iegādātos mājām trauku mazgājamo līdzekli lielo pudeli (dāvanā švammītes).
Tātad par visu kopā atkal samaksāju smieklīgu ciparu, pat vēl mazāku, kā savā iepriekšējā sestdienas naudas tērēšanas dienā (neskaitot vēl pēdējo iegriešanos pārtikas nodaļā un pusdienas Lido). Mjā. Kad ķeršos klāt rēķinu apmaksai, droši vien man būs īslaicīga panika, bet tas tomēr ir tā vērts. (46)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru