sestdiena, 2010. gada 6. marts

Too much...

Laikam nu man beidzot ir par daudz... Par daudz "Nejaušību", par daudz emociju, par daudz domu, par daudz esmu izmuldējusies, par daudz tiek lietots, par daudz tērēts, par daudz... Visa kā par daudz. Atkal klausos Damien Rice, ko es darīju apmēram pirms gada. Sirdi plosoša mūzika...
Un visam pa vidu vēl viena problēma - tuvojos Grāfa Monte Kristo grāmatas noslēgumam. Kur lai dabū vēl kaut ko tik aizraujošu, ko lasot, es spētu pilnībā aizmirsties?
BET (pavisam lielais BET) - es zinu, ka es ar visu tikšu galā! Šis ir vienkārši brīnumains gads un patiesībā jau es priecājos, ka notiek tik daudz pārmaiņu un esmu nonākusi pie tik daudzām jaunām atklāsmēm. Tikai šobrīd tā visa ir drusku par daudz un man vajag atvilkt elpu un pārdomāt savu stratēģiju.

2 komentāri:

  1. Ja godīgi, es tikko iedomājos, ka tā arī neesmu sapratusi, ko Tu tik ILGI to Monte Kristo lasīji (ķipa, man kādas divas naktis un miers)... :D

    AtbildētDzēst
  2. Nju mīļā, es gan dažreiz ceļos pl.4.30 naktī, lai ieietu vannā, bet nespēju vairāk par 2h nekustīgi sēdēt un lasīt grāmatu. Pārsvarā tā lasīšana notiek 20 minūšu laikā, kamēr no centra braucu līdz darbam, tā kā pa druskai, pa druskai tikai :)

    AtbildētDzēst