sestdiena, 2010. gada 20. marts

Grēksūdze


  • 4 rūtaini virtuves dvielīši, divi zili ar sarkanu, divi sarkani ar brūnu;
  • Veļas mīkstinātājs;
  • Zili auskari – lielie riņķi, kuriem gan vajadzētu nopirkt klāt āķīšus, šie man nepatīk;
  • Ķēdīte ar tādu interesantu kareklīti – no sirsniņām izveidots aplītis ar zilu viducīti;
  • Zila kleitiņa, kas, kā izrādās (atklāju mājās, griežot birku nost) ražota Itālijā. Samon Designs. Bet man neraksturīga. Ar kabatiņām uz krūtīm un kuplu apakšdaļu. Laikam ļoti labi izskatītos kopā ar legingiem, kurus vēl līdz šim neesmu nekad uzvilkusi. Vienmēr veikalos noskatos ar domu – pienāks laiks. Laikam pienāca :D
  • 2 supersmukas gotu rotiņas ap kaklu – viena ar platāku mežģīni svētku gadījumiem, otra šaura mežģīnīte ar sarkanu lentīti un mazu sudraba kareklīti;
  • Melna, šaura jostiņa;
  • Melna šalle/lakats. Nevis vienkāršs, bet ar tādām vertikālām iešuvēm, kādas iepriekš nebiju nekur redzējusi;
  • 7 jauni apakšveļas gabali dažādās krāsās (dievīgas mežģīnes!);
  • Vēl viens rozā mistisks apakšveļas gabals, ko nezinu vai kādreiz uzvilkšu, bet tādu risinājumu nebiju redzējusi, varētu izskatīties labi;
  • Vienkārša vidēja lieluma melna rokassoma;
  • Dievīgi džinsi, jo man jau neder tādi parasti, man vajag oriģinālus. Zili, protams. Uz dibena uzšuves – melni eņģeļa spārni (līdzīgi kā man bija iepriekšējām uz stilbiem) un ar pērlītēm vēl izšūti. Arī priekšpusē pie kabatas mazs sudrabains spārniņš izšūts un B burts no ražotāja.
  • Vēl viens interesants apģērba gabals, kāds man nav bijis – džinsu kombinezons. Pusbikses līdz ceļiem, ar pogājamu apakšu, lai piegulošāk vai nē (atkarībā no garastāvokļa), arī vidū abās pusēs pogas, augšā nu kā jau džinsu kombinezonam – ar kabatu vēl uz vēdera. Drusku pēc Karlsona, bet no aizmugures pavisam seksīgi, visas vajadzīgās formas izceļas. Man vienkārši nekas tāds nav bijis, gribas ko interesantu. Gribas pārmaiņas... Tieši tas ir tas, kas man visvairāk vajadzīgs. Pārmaiņas.
  • Vēl manā īpašumā nonākušas mana mīļotā veikala Reserved rozā vasaras bikses un superīga rozā cepurīte. Pavisam noteikti pārmaiņas. Un tā kā es šobrīd nespēju atlikt naudu, lai nomainītu logus, pārlīmētu tapetes, nomainītu mēbeles un nopirktu pūkainu, gaiši zilu tepiķi, tad man nekas cits neatlika, kā doties tās savas mīļās melnās ādas jakas meklējumos. Kas gan paradoksāli, jo manā pirkumu sarakstā nav šī paša galvenā mērķa. Dažas gan pa ceļam manīju, bet kaut kādas nekādas. Tā, ko vakar redzēju Lindexā visu laiku stāv acu priekšā, bet tā cenu zīme gan pavisam nepievilcīga... Ja emocionālais stāvoklis nemainīsies un nākamnedēļ gadīšos tajā veikalā, nešaubos, ka ārā iziešu melnā ādas jakā... Es vienkārši nedrīkstu tuvoties veikaliem. Nedrīkstu. Uz grīdas guļ čupiņa ar birkām, cenu zīmēm, atārdītām uzšuvēm un izrautiem diedziņiem.
Bet bilance? Lai gan vienmēr esmu izdevīgi iepirkusies, šīs dienas hiti pārsit visu! Nemūžam neuzminēt, cik es par to visu kopā samaksāju. Protams, ka superizdevīgi. Bet tomēr summa tāda, ka šomēnes atkal visi mani rēķini piedalīsies izlozē un tikai daži laimīgie tiks apmaksāti. Un fakts, ka tik izdevīgus ķērienus nevar laist garām, mani tikai iepriecina un nemaz nepalīdz tikt vaļā no manas atkarības. (57)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru