ceturtdiena, 2010. gada 16. septembris

31.septembris ir sācies!

Nu ko - pl.3.30 cipari pārslēgušies! Labrīt pasaule! :) Nodzīvoti apaļi 23 gadi :) Mammas balsī (jā, paspēju jau savās pirmajās minūtēs parunāt ar savu visdārgāko cilvēku) bija dzirdamas tādas patīkamas atmiņas :) Abas uz brīdi aizdomājāmies un smaidījām katra savā klausules galā. Ah, ir pagājusi tikai pirmā pusstunda, bet jau esmu paspējusi aiz laimes apraudāties. Man ir neaprakstāmi labākā mamma pasaulē un neiedomājami foršākie draugi, kuriem pateicoties esmu tur, kur es esmu un tāda, kāda esmu! Mana dzimšanas diena jau tagad ir izdevusies! Atverot acis izlasu apsveikuma sms no savas Lieliskās draudzenes, paspēju izstaipīties un zvana mana mīļotā mamma, ieeju virtuvē pabarot savu murrājošo kaķeni (kas gan drusku neizpratnē, kāpēc es nakts vidū sāku šiverēt) un tur pēkšņi skaistas rudens puķes uzradušās (jo varu derēt, ka pirmajā reizē, kad iegāju virtuvē, viņas tur nebija, nu kā uz burvju mājiena!) , supermīļa bilde un šokolāde, kas man patiešām garšo (ko īsti ar marinētiem gurķīšiem neaizstāsi) kā sveiciens 31.septembrī no manas otras Lieliskās :) Aaah, kā man ir paveicies :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru