sestdiena, 2013. gada 4. maijs

Curriculum Vitae

Sabiedrībā tiek popularizēts apgalvojums, ka cilvēkam jānodarbojas ar to, kas patiešām patīk. Darbam ir jābūt sirdslietai. Jāizvēlas profesija pietuvināta hobijiem. Ok. Labi. Bet es tomēr esmu apjukusi. Savs laiks ir pavadīts ofisā, pēc tam gads ir pavadīts strādājot no mājām un meklējot jaunas iespējas.
Viens gan ir skaidrs - šobrīd nemeklēju pilna laika darbu kādā birojā, lai cik tas būtu skaists vai moderns. Mans pilna laika darbs vēl kādu laiku būs Mamma un šo profesiju es mīlu no visas sirds. Tas ir reizē visgrūtākais un visskaistākais darbs pasaulē un es esmu laimīga, ka varu kādam būt mamma. 
Tomēr man patīk kaut ko rosīties papildus un labprāt apgūtu kaut ko jaunu vai arī parādītu citiem savas vēl neatklātās šķautnes. Tāpēc tapa šis raksts.

Hobiji un sirdslietas.
*)Mana ideālā nodarbošanās būtu tad, ja kāds man maksātu par iepirkšanos. Es veikalā varētu pavadīt vai visu dienu, gluži kā lielākā daļa sieviešu. Man patīk gan pats iepirkšanās process, gan vienkārši staigāšana pa veikaliem, gan jaunumu pētīšana, gan izdevīgu pirkumu medīšana. Un kas var būt vel labāks, kā sajūta pie kases ieraugot kopsummu, kas nemaz nav tik liela kā varētu padomāt no malas ieraugot pirkumu sarakstu.
*)Man patīk rakstīt. Pēdejā laikā gan samērā maz sanāk šeit ierakstīties, visas idejas palikušas vien uzskicēas uz avīžu stūriem, salvetēm un planotāja lapām. Bet tas nemaina pašu faktu, cik ļoti man patīk emocijas, domas, sapņus izlikt uz papīra tā, lai pēc tam pārlasot neviens nepamanītu trauslo robežu, kur sapņi pārtop īstenībā un patiesība mijas ar izdomājumiem.
Ikdienā man padodas darbs ar lieliem tekstiem, viegli laboju kļudas, kā arī rakstu ļoti ātri - ~450 simbolus minūtē (vidēji tie ir 65 vārdi minūtē).
*)Kritika. Mums visiem taču tik ļoti patīk kritizēt. Bet ir neliela atšķirība, starp iznīcinošu un konstruktīvu kritiku, kas vedina uz pilnību. Man jau no skolas laikiem paticis rakstīt recenzijas koncertiem, teātra izrādēm. Šobrīd orientējos kino, mūzikas un literatūras nozarēs, tāpēc šajā lauciņā spēju nevis vienkārši izteikt nepatiku vai patiku par kaut ko, bet gan arī pamatot to. 
*) Fotogrāfēšana un fotogrāfēšanās. Vēl gan neesmu iegādājusies profesionālu foto tehniku, taču man patīk un padodas iemūžināt ikdienišķas darbības un notikumus interesantās un oriģinālās fotogrāfijās. Nespēju vairs sevi iedomāties bez fotoaparāta.
*) Izšūšana. Lai gan neesmu tipiska rokdarbniece, tomēr izšūšana krustdūrienā ir mana sirds lieta. Skatoties filmas, bieži vien nespēju nosēdēt mierīgi, tad adata un diegs ir lielisks papildinājums kā apvienot patīkamo ar patīkamo. Un īpaši man patīk izšūt mīļus darbiņus maziem bērniem, tā saucamos birth sampler, kuros norādīti bērna dzimšanas dati.

Protams, es arī saprotu, ka, lai kaut ko saņemtu, man ir kaut kas jādod arī pretī.
Tātad:
*) man ir bakalaura grāds Finansēs.
*) gandrīz 7 gadu darba pieredze apdrošināšanā, administrācijā un grāmatvedībā.
*) skaitļi, tabulas, statistika ir mani ilggadēji sabiedrotie.
*) esmu aizrautīga - ja kaut ko iesāku, man patīk tajā iedziļināties par visiem 100% (ne velti apdrošināšanā nostrādāju tik ilgi, jo gribēju saprast šo nozari padziļināti).
*) no manis sanāktu labs detektīvs – man padodas uzzināt to, ko vēlos (un bieži vien arī to, ko nemaz nevēlos uzzināt) visnegaidītākajos veidos un internetā plašumos spēju neapmaldīties un uzzināt vajadzīgo.
*) man labāk sanāk izteikties rakstiski, nekā mutiski, taču man padodas mūsdienās tik nepopulāra darbība -klausīšanās! Tik daudziem esmu palīdzējusi vien ar to, ka esmu bijusi blakus, uzklausījusi un samīļojusi.
Esmu atvērta dažāda veida sadarbībai, kā arī labprāt uzklausīšu jūsu ieteikumus un atsauksmes.

Ar cieņu,
DC

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru