ceturtdiena, 2011. gada 30. jūnijs

Just happy people are humming

Dong-dong - es tiešām esmu atsākusi dziedāt! Pirms gada es šajā laikā sāku atgūties no savas gadu ieilgušās depresijas un atsāku smaidīt, priecāties un izbaudīt dzīvi. Bet tikai tagad es sapratu, ka visu laiku dungoju, dziedu līdzi dziesmām, pārvietojos ar mūziku austiņās. Un pat no rītiem pamostoties man blakus Lieliskais pusmiegā sāk dziedāt. BEIDZOT manā dzīvē ir atgriezusies mūzika pietiekamā daudzumā!!!
Nav brīnums, ka manī ieviesusies vēlmīte spēlēt klavieres un visu laiku urķē mani no iekšpuses, vēl jo patīkamākāk svētdienu rītos pamosties ar klavieru skaņām, kas nāk no augšējā stāva kaimiņienes :)
Un tikai tagad, rāpjoties no tās bedres ārā, es saprotu, cik ļoti man tā visa bija pietrūcis.
Eh, dzīve taču ir skaista, vai ne?

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru